Gwarancja Białego Słonia

22.01.2024

Witamy wszystkich naszych stałych oraz potencjalnych klientów!

Chcielibyśmy w dzisiejszym wpisie opowiedzieć o gwarancji jakości, którą Firma Usługowa Biały Słoń udziela na pranie tapicerki meblowej.

Od początku chcielibyśmy zaznaczyć, że gwarancja jakości nie równa się doprowadzeniu tapicerki do idealnego stanu (tak zwanego stanu wejściowego).

Gwarancja Białego Słonia oznacza, że zwrócimy do 100% wydanych środków, jeśli pranie nie spełni oczekiwania klienta i rezultat prania będzie inny, niż zapowiedziany.

Przed rozpoczęciem prania nasz pracownik zawsze ocenia jaki może być rezultat prania tapicerki. Nie każdą plamę, niestety, uda się usunąć z tapicerki, ponieważ niektóre plamy uszkadzają tapicerkę, wchodzą do struktury nitek i mogą być nieusuwalne. Jeśli pracownik widzi, że plama (lub kilka plam) która powinna być usunięta, może nie zejść albo na pewno nie zejdzie, to przed praniem informuje klienta o takim rezultacie prania.

Po takim poinformowaniu klient podejmuje decyzję w oparciu o to, na czym jemu zależy: czy rozpoczynamy pranie tapicerki, aby usunąć jak najwięcej brudu, żeby tapicerka była higienicznie czystą albo nie rozpoczynamy pranie tapicerki, ponieważ klientowi zależy na usunięciu konkretnej plamy, usunięcie której  nie gwarantujemy.

Jeśli klientowi zależy na usunięciu konkretnej plamy to my nie podejmiemy się prania. Ale jeśli klientowi zależy na doprowadzeniu tapicerki do stanu czystości, przy czym niektóre plamy , które już uszkodziły tapicerkę, mogą zostać, to wtedy rozpoczynamy pranie.

Więc gwarancja jakości działa w ten sposób, że musimy osiągnąć przewidywanego rezultatu prania.

Jeśli ten przewidywany rezultat nie będzie osiągnięty, to wtedy nie pobieramy opłaty albo zwracamy do 100% opłaty za pranie, które się nie udało.

Oczywiście, gwarantujemy, że tapicerka nie ulegnie uszkodzeniu w rezultacie naszego prania.

Więc mamy podwójne zobowiązania gwarancyjne: musimy osiągnąć przewidywany rezultat prania oraz nie uszkodzić praniem mebli. Tylko jeśli osiągnęliśmy tych dwóch założeń, to pobieramy opłatę.

W większości przypadków przewidywany rezultat prania jesteśmy w stanie określić po otrzymaniu zdjęcia mebla, który trzeba wyprać. Dlatego, przy przyjęciu zamówienia prosimy o wysłanie zdjęcia na adres mailowy lub sms-em. Wtedy pracownik naszej firmy, przyjmując zamówienie, może określić przewidywany rezultat prania.

Często zdarza się że klient podejmował  próby samodzielnego prania tapicerki domowymi środkami lub nieprofesjonalnymi środkami do czyszczenia tapicerki. Niestety, po takim samodzielnym praniu rezultat naszego prania może być nieprzewidywalny, ponieważ środek, którym wcześniej była prana tapicerka przez klienta, zostaje w tapicerce przez kilka dni lub tygodnie. Środek kontynuuje swoje działanie i może odbarwić lub w inny sposób uszkodzić tapicerkę. A my, kiedy przyjeżdżamy do prania, wypłukujemy ten środek razem z uszkodzoną warstwą barwnika w tapicerce i wtedy mogą pojawić się  plamy których wcześniej nie było. W większości przypadków takie plamy są jaśniejsze niż reszta tapicerki , co świadczy o odbarwieniu. Dlatego informacja o próbach samodzielnego prania powinna być przekazana nam w trakcie złożenia zamówienia.

Niestety, nie jesteśmy cudotwórcami, nie możemy przemienić tapicerkę, która była używana przez lata, na nową , nieuszkodzoną. Ale w  zdecydowanej większości przypadków jesteśmy w stanie wyczyścić tapicerkę z brudu, kurzu, roztoczy oraz zarazek, zrobić tapicerkę higienicznie czystą, oraz usunąć większość plam i zacieków.

Zachęcamy Państwa do  złożenia pierwszego lub kolejnego zamówienia na pranie tapicerki meblowej w Firmie Usługowej Biały  Słoń, najwyżej ocenianej firmie piorącej tapicerki meblowe w Warszawie!