Jak prawidłowo złożyć zamówienie na pranie tapicerki meblowej

Jak prawidłowo złożyć zamówienie na pranie tapicerki meblowej

19.01.2024

W dzisiejszym wpisie poinformujemy Państwa jak przygotować się do prania tapicerki meblowej.

poprzednim wpisie opowiadaliśmy jak wybrać wykonawcę, najlepiej, oczywiście, firmę usługową Biały Słoń 🙂

Teraz opiszemy, jakie dane potrzebujemy, żeby nie zaginął żaden ze szczegółów i pranie tapicerki przebiegło pomyślnie. Jakie czynności trzeba dokonać oraz jaką informację trzeba przekazać naszemu pracownikowi podczas składania zamówienia.

Po pierwsze, trzeba sporządzić listę mebli do prania, żeby nie zapomnieć o meblach stojących w różnych pokojach mieszkania.

Po drugie, trzeba się zastanowić jaki dzień tygodnia Państwu odpowiada najbardziej do realizacji prania mebli oraz o której godzinie odpowiada Państwu przyjazd naszego pracownika. Pranie trwa od 30 minut do 3 godzin w zależności od ilości mebli w mieszkaniu. Prosimy pamiętać, że po wypraniu tapicerka będzie wilgotna przez około 10 do 15 godzin, nie można będzie spaść na łóżku (chyba że meble będą uprane od samego rana).

Pracownicy naszej firmy wykonują zamówienia od godziny 8:00 do 18:00 – 19:00, dlatego mamy dużą elastyczność . W sobotę pracujemy też, więc można wybrać dogodny termin. Przewagą konkurencyjną naszej firmy jest to, że my prawie zawsze mamy terminy dostępne na jutro.

Kolejnym etapem złożenia zamówienia jest sposobu kontaktu z firmą Biały Słoń. Telefonicznie można złożyć zamówienie w przeciągu kilku minut ale przy złożeniu zamówienia przez formularz kontaktowy na naszej stronie można uzyskać rabat od 10 do 20%.

Podczas przyjęcia zamówienia nasz pracownik zada kilka pytań dotyczących osobliwości mebli oraz poinformuje Państwa o przewidywanych rezultatach prania, na przykład, że niektóre zabrudzenia mogą nie zejść.

Nasz pracownik również dokona przybliżoną wycenę, a dokładną wycenę dokona wykonawca na miejscu na podstawie naszego cennika oraz udzielonego rabatu.

Po złożeniu zamówienia nasz pracownik wysyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia SMS-em lub na e-mail.

Również nasz pracownik będzie prosił o wysłanie zdjęcia mebli. Jeśli nie ma możliwości wysłania zdjęcia, to nasz pracownik poprosi o odpowiedź na następujące pytania:

1. Czy kanapa już była prana na mokro?

2. Czy koszt zakupu kanapy był powyżej 5000 zł?

3. Czy w składzie tapicerki jest wiskoza?

4. Czy meble są pikowane dużą ilością guzików?

5. Czy kanapa jest wypełniona pierzem albo innym egzotycznym wypełnieniem?

6. Czy w mieszkaniu toczy się remont?

7. Czy meble są rozebrane na części?

8. Czy z tapicerki wychodzi nieprzyjemny zapach?

Odpowiedź na te pytania ułatwi nam bezpieczne wykonanie usługi prania tapicerki z najlepszym rezultatem.